تعميرات يخچال

تعميرات يخچال

تعميرات يخچال

۴۰ بازديد

احتمالا پيش آمده كه يخچال فريزر شما به درستي كار نكرده و در برخي از بخش ها، ايراد داشته باشد. مثلا صداهايي از موتور بشنويد و يا متوجه شويد كه مواد غذايي داخل يخچال يا فريزر، فاسد شده اند. تعمير يخچال فريزر در اين شرايط ضروري است و بايد به شكل حرفه اي انجام شود. نكته ديگر اين است كه بسياري از بخش هاي يخچال و فريزر با هم در ارتباط هستند.

معمولا موتور در اين مدل ها يكي است و بار كاري هر دو بخش را تحمل مي كند. ساير قطعات هم همين شرايط را دارند و به همين دليل، تعميرات يخچال فريزر در كرج حساسيت بيشتري نسبت به يخچال هاي تكي دارد. در ادامه مطلب پيش رو، نكاتي را در خصوص تعمير يخچال فريزر بررسي مي كنيم كه اطلاع از آنها مي تواند براي دارندگان اين دستگاه مفيد و كاربردي باشد. توصيه مي كنيم براي پيشگيري از بروز هرگونه ايراد در روند تعميرات يخچال، بررسي و ترميم آن را به تكنسين هاي با تجربه نمايندگي تعميرات يخچال محول كنيد.

احتمالا پيش آمده كه يخچال فريزر شما به درستي كار نكرده و در برخي از بخش ها، ايراد داشته باشد. مثلا صداهايي از موتور بشنويد و يا متوجه شويد كه مواد غذايي داخل يخچال يا فريزر، فاسد شده اند. تعمير يخچال فريزر در اين شرايط ضروري است و بايد به شكل حرفه اي انجام شود. نكته ديگر اين است كه بسياري از بخش هاي يخچال و فريزر با هم در ارتباط هستند.

معمولا موتور در اين مدل ها يكي است و بار كاري هر دو بخش را تحمل مي كند. ساير قطعات هم همين شرايط را دارند و به همين دليل، تعميرات يخچال فريزر در كرج حساسيت بيشتري نسبت به يخچال هاي تكي دارد. در ادامه مطلب پيش رو، نكاتي را در خصوص تعمير يخچال فريزر بررسي مي كنيم كه اطلاع از آنها مي تواند براي دارندگان اين دستگاه مفيد و كاربردي باشد. توصيه مي كنيم براي پيشگيري از بروز هرگونه ايراد در روند تعميرات يخچال، بررسي و ترميم آن را به تكنسين هاي با تجربه نمايندگي تعميرات يخچال محول كنيد.

 نمايندگي تعميرات جنرال الكتريك در كرج

در كنار خدمات عالي كه در نمايندگي جنرال الكتريك در كرج ارائه مي دهد ، اين تعميرگاه امتيازت ويژه اي دارد كه اعتماد مشتريان و رضايت آنها را كامل تضمين مي نمايد. در زير ليستي از اين امتيازات را معرفي نماييم:

  • پس از تماس با تعميرگاه مدرن سرويس در كمتر از ۲ ساعت تعميركار در محل حاضر شده و دستگاه مشتري را بررسي مي نمايد.
  • تمام كارشناسان و تعميركاران تعميرگاه مدرن سرويس داراي تخصص فني لوازم خانگي جنرال الكتريك بوده و با عيب يابي بموقع وسايل فرآيند تعميرات را تسريع مي بخشند.
  • از آنجا كه لوازم خانگي جنرال الكتريك برخي ويژگي هاي متمايز را داشته و فقط افرادي كه با اين برند آشنايي كاملي دارند مي توانند تعميرات آن را بخوبي انجام دهند. تعميركاران مدرن سرويس در كرج با تمام مشكلات اين برند آشنايي كامل داشته و روش هاي عيب يابي و تعمير آن را مي دانند.
  • تعمير تمام لوازم در كمتر از ۲۴ ساعت صورت مي گيرد.
  • هزينه هاي تعمير توسط تعميرگاه مدرن سرويس بسيار مناسب بوده و متناسب با كيفيت تعميرات انجام شده مي باشد.
  • اين تعميرگاه بر پايه مشتري مداري فعاليت دارد و رضايت مشتريان را مهمترين اصل براي خود قرار داده است.

نمايندگي تعميرات يخچال ال جي در كرج

 برخي از خدمات بسيار مهم  عبارت اند از:

  • ارائه قطعات يدكي اصلي و اورجينال كمپاني ال جي براي تعميرات يخچال فريزر و سايد باي سايد ال جي در اين نمايندگي. به اين ترتيب مشتريان ديگر نگران تعويض قطعات دستگاه خود نخواهند بود.
  • مشتريان در كرج مي توانند قبل از انجام هر گونه عيب يابي و تعمير از مشاوره رايگان تعميركاران پارسينا سرويس كمك بگيرند تا در صورت عدم نياز به تعمير بتوانند خودشان مشكل يخچال را رفع كنند.
  • عيب يابي سريع دستگاه در محل و رفع آن
  • اعزام تعميركار در كمترين زمان به تمام نقاط كرج و استان البرز
  • برآورد كردن هزينه ها به صورت تخميني قبل از انجام تعميرات يخچال هاي ال جي و دادن حق انتخاب به مشتريان
  • اخذ دستمزد ها و قيمت هاي منصفانه و منطقي كه مطابق با تعرفه هاي نهادهاي نظارتي مي باشد
  • نمايندگي تعمير يخچال ال جي در كرج از متخصصان و تعميركاراني با سابقه چندين ساله استفاده مي كند كه مهارت ، تخصص و دانش خود را با شركت در دوره هاي تخصصي به روز مي كنند
  • خدمات رساني به مشتريان در كمترين زمان ممكن و جلب رضايت آنان
  • تعميرات يخچال ال جي در محل و منزل شما توسط نمايندگي كرج كه مي تواند از نظر زمان و هزينه ها بسيار به صرفه باشد ، همچنين مشتريان قادر به نظارت و كنترل بر كار تعميركار يخچال ال جي باشند ، به صورت مرتب دستگاه سرويس و بررسي شود و نياز به جابه جايي و انتقال آن نيز نداشته باشد
  • سرويس كردن دوره اي و مرتب دستگاه توسط متخصصان در صورت تمايل مشتريان
  • داشتن هزينه هاي بسيار مناسب به گونه اي كه براي تمام اقشار جامعه قابل پرداخت باشد.

نمايندگي سامسونگ در كرج

 ارائه‌دهنده تخصصي‌ترين سرويس‌هاي تعمير، تعويض قطعات، بهسازي، ترميم، و فروش محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضيان سرويس‌هاي مذكور مي‌توانند به نمايندگي سامسونگ در كرج مراجعه كرده و پس از حضور در پارت مربوطه، تخصصي‌ترين سرويس‌هاي مورد نياز را دريافت نمايند. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به سرويس يا محصولي خاص نيست و كليه توليدات اين برند، اعم از لپ تاپ، موبايل، تبلت، تلويزيون، پرينتر و … را شامل مي‌گردد.

نمايندگي سامسونگ در كرج در راستاي ارائه هر چه تخصصي‌تر خدمات به كاربران محصولات خويش بر آن شده تا با تقسيم فضاي كاري خويش به پارتهاي متعدد، امكان مراجعه به پارت تخصصي هر محصول را براي مشتريان خويش فراهم آورد. بر اين اساس هر كاربر مي‌تواند پس از ورود به نمايندگي سامسونگ در كرج، به پارت مرتبط با محصول خويش مراجعه كرده و تخصصي‌ترين خدمات و سرويس‌هاي مورد نياز دستگاه خويش را دريافت نمايد.

خدمات ارائه شده در هر پارت به دليل حضور مهندسان و كارشناسان زبده و كارآزموده از بالاترين سطح كيفي برخوردار بوده و بهترين كيفيت ممكن را داراست. بهره گيري از پيشرفته‌ترين تجهيزات تعمير و ترميم در واحدهاي تخصصي فروش و تعمير سامسونگ كيفيت خدمات ارائه شده در هر يك از آنها را دوچندان ساخته است.

شايد بتوان يخچال را مهم ترين وسيله در يك آشپزخانه دانست. يخچال ها از جمله مهم ترين وسايل هر خانه اي هستند كه نقش مهمي در خوراك و نگه داري مواد غذايي دارند. اين كاركرد مهم و كليدي يخچال باعث مي شود تا خراب شدن و بروز هر گونه مشكلي در عملكرد آن، يك نگراني اصلي براي مصرف كننده به حساب بيايد. طبيعتا در صورت خراب شدن يخچال، نياز به يك مركز تعمير قابل اعتماد و كار درست به شدت احساس مي شود. اگر در شهر كرج يا استان البرز سكونت داريد،، نمايندگي سامسونگ در كرج مي تواند بهترين گزينه براي رفع مشكل شما باشد.

نمايندگي  يخچال اسنوا در كرج

اگر يخچال اسنوا شما داراي برگه گارانتي شركتي باشد و تاريخ آن نگذشته باشد ميتواند در صورت بروز هرگونه مشكل از آن كمك بگيريد تا بتوانيد از مزايا و تعهداتي كه نمايندگي يخچال اسنوا در كرج در قبال محصولات خود دارد استفاده كنيد و با تماس با شماره تلفن شركت اسنوا روي كارت ضمانت از اين خدمات بهره‌مند شويد اما اگر شما به هر دليلي ازجمله اتمام تاريخ گارانتي يا گم‌شدن برگه گارانتي نمي‌توانيد از خدمات پس از فروش يخچال اسنوا در كرج بهره‌مند شويد.

نمايندگي  يخچال دوو در كرج

دوو يكي از از معتبرترين شركت ها در زمينه خريد يخچال مي باشد.

نكات ويژه:

چگونه بوي بد يخچال را از بين ببريد

راه حل:

گاهي غذاهاي چند روز مانده مانند ماهي باقيمانده، گوشت يا سالادي كه در گوشه اي از يخچال هفته ها به جا مانده، ممكن است بوي نامطبوعي ايجاد كند. اما بعضي مواقع حتي با از بين بردن علت بوي نامطبوع، بو همچنان در داخل يخچال باقي مي ماند. با انجام راهكارهايي مي توانيد از شر اين بو خلاص شويد. نمايندگي تعمير يخچال دوو در كرج

 

تميز كردن يخچال

گام اول، تميز كردن كامل يخچال است. آن را خاموش كنيد و تمام قفسه ها و كشوها را خارج كرده و غذاها را در محفظه اي خنك نگهداري كنيد تا كار تميز كردن به پايان برسد. قفسه هايي را كه خارج كرده‌ايد، داخل سينكي كه از قبل با آب و صابون پر كرده ايد، شناور كنيد و در انتها تمام سطوح داخلي يخچال را كاملا خشك كنيد.

 

بوزدايي با جوش‌ شيرين يخچال

مقداري جوش‌ شيرين را داخل ظرفي درباز بريزيد و به مدت ۲۴ ساعت داخل يخچال قرار دهيد تا بوي نامطبوع را به خود جذب كند. در پايان كار هم جوش‌ شيرين را دور بريزيد.

نمايندگي تعمير يخچال دوو در كرج _ مركز تعميرات و خدمات پس از فروش يخچال فريزر و سايد باي سايد دوو در كرج ، گوهردشت ، عظيميه ، شاهين ويلا ، مهر شهر ، فرديس ، ملارد ، مارليك ، شهريار ، مشكين دشت ، محمد شهر ، اسلامشهر و رباط كريم

بوزدايي با دانه هاي تازه قهوه

براي تقويت اثر بخشي جوش شيرين، دانه هاي تازه قهوه را روي بشقابي پخش كنيد و آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل يخچال قرار دهيد.

 

بوي تازه اي در يخچال پخش كنيد

چند گلوله پنبه‌اي را به عصاره وانيل آغشته كنيد و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل يخچال بگذاريد تا بوي تازه‌اي در آن پخش شود. همچنين مي‌توانيد به جاي وانيل، پرتقالي را برش بزنيد و آن را داخل ظرفي درباز داخل يخچال قرار دهيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.