آرشیو آبان ماه 1399

تعميرات يخچال

تعميرات يخچال

۳۲ بازديد

نمايندگي تعميرات يخچال فريزر سامسونگ در كرج

نمايندگي تعميرات يخچال فريزر سامسونگ با تعميركار حرفه اي متخصص يخچال فريزر سامسونگ و ضمانت تعميرات در كرج مي باشد. اگر براي تعميرات يخچال فريزر سامسونگ خود به كمك نياز داريد متخصصان حرفه اي نمايندگي تعميرات سامسونگ در كرج مي توانند در سريعترين زمان ممكن به شما كمك كنند تا مشكل يخچال سامسونگ در هر نقطه از كرج برطرف شود. فقط كافيست با توجه به محدوده سكونت خود با شماره هاي درج شده در انتهاي صفحه تماس بگيريد تا متخصصان ما در سريعترين زمان ممكن جهت تعمير و سرويس يخچال فريزر سامسونگ شما به محل اعزام و در كوتاه ترين زمان ، نسبت به تعمير يخچال سامسونگ شما اقدام گردد..

اقدامات نمايندگي تعميرات يخچال فريزر سامسونگ دركرجپ

اين نمايندگي از تيم تعميركار متخصص يخچال فريزر و تيم مشاوره رايگان خدمات و تعميرات تشكيل شده است كه همكاري آن ها منجر به ارائه خدمات بهينه به مشتريان خواهد شد. لذا مهمترين فعاليت هاي مركز خدمات مشتريان سامسونگ عبارتند از:

  • تيم مشاوره رايگان موظف هستند كه با تماس مشتري با نمايندگي و اعلام خرابي يخچال فريزر سامسونگ خود ، ابتدا به مشتري كمك كرده تا دليل عيب رخ داده را يافته و در صورتي كه خود مشتري بتواند ، مشاورين به او كمك خواهند كرد تا بدون نياز به تعميركار ، خرابي را رفع كنند ولي در صورتي كه مشكل به وجود آمده نياز به تعميركار متخصص داشته باشد ، مشاور مورد نظر عيب را به تيم تعميركاران متخصص ارجاع مي دهد تا موضوع را پيگيري نمايند.
  • به محض تماس مشتري با تيم تعميرات نمايندگي سامسونگ در كرج و در صورت نياز به تعميركار ، اين نمايندگي خود را موظف مي داند تا در راستاي جلب رضايت مشتري ، در كمترين زمان ممكن ، تعميركار حرفه اي را به منزل مشتري اعزام نموده و حتي المقدور تعميرات در منزل صورت گيرد.
  • در صورتي كه تكنسين متخصص پس از بررسي دستگاه متوجه گردد كه جهت رفع ايراد به وجود آمده ، دستگاه شما نياز به تعويض قطعه دارد ، نمايندگي تعميرات لوازم خانگي سامسونگ در كرج به شما اين اطمينان را ميدهد كه از قطعات اورجينال و اصلي سامسونگ براي اين تعميرات استفاده نموده و در نتيجه ي تعويض اين قطعات ، افت كيفيتي براي دستگاه شما به وجود نيايد.

خانه‌اي شيك و زيبا را با لوازم خانگي كم مصرف ال جي داشته باشيد.

براي آشپزخانه: از بزرگترين و خلاقانه‌ترين مجموعه يخچال فريزها تا مايكروويوها، اجاق گازها و ماشين‌هاي ظرفشويي پيشرفته و زيبا.

براي تهويه هوا: با مجموعه بزرگ سيستم‌هاي تهويه مطبوع ال جي مانند كولر گازي هاي ديواري و سيستم تصفيه هوا خانه خود را پر از آسايش كنيد.

لوازم خانگي ال جي طراحي شده‌اند تا با مصرف بهينه انرژي، بالاترين بهره وري ممكن را براي شما داشته باشند و آسايشي لذت بخش را به خانه‌ي شما بياورند و به شما كمك ‌كنند تا خانه‌اي مدرن و كارا داشته باشيد.

شركت ال جي در تاريخ اول اكتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسيس گرديد. در تاريخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با توليد اولين راديوكره‌اي به عنوان پيام آور آغاز صنعت الكترونيك در كره شناخته شد. اين شركت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولين تلفن كره‌اي، در ژانويه ۱۹۶۵ اولين يخچال كره‌اي، در اوت ۱۹۶۶ اولين تهويه مطبوع كره‌اي را ساخت. ال جي در مارس ۱۹۶۸، اولين شعبه خود را در خارج از كشور در نيويورك و در اوت ۱۹۷۸ اولين نمايندگي فروش خود را در ايالات متحده آمريكا تأسيس نمود.

چرا نمايندگي تعميرات اسنوا در كرج مدرن سرويس

در كنار خدمات عالي كه اين تعميرگاه در زمينه تعمير انواع لوازم خانگي اسنوا در كرج ارائه مي دهد ، اين تعميرگاه امتيازت ويژه اي دارد كه اعتماد مشتريان و رضايت آنها را كامل تضمين مي نمايد. در زير ليستي از اين امتيازات را معرفي نماييم:

  • پس از تماس با تعميرگاه مدرن سرويس در كمتر از ۲ ساعت تعميركار در محل حاضر شده و دستگاه مشتري را بررسي مي نمايد.
  • تمام كارشناسان و تعميركاران تعميرگاه مدرن سرويس داراي تخصص فني لوازم خانگي اسنوا بوده و با عيب يابي بموقع وسايل فرآيند تعميرات را تسريع مي بخشند.
  • از آنجا كه لوازم خانگي اسنوا برخي ويژگي هاي متمايز را داشته و فقط افرادي كه با اين برند آشنايي كاملي دارند مي توانند تعميرات آن را بخوبي انجام دهند. تعميركاران مدرن سرويس در كرج با تمام مشكلات اين برند آشنايي كامل داشته و روش هاي عيب يابي و تعمير آن را مي دانند.
  • تعمير تمام لوازم در كمتر از ۲۴ ساعت صورت مي گيرد.
  • هزينه هاي تعمير توسط تعميرگاه مدرن سرويس بسيار مناسب بوده و متناسب با كيفيت تعميرات انجام شده مي باشد.
  • اين تعميرگاه بر پايه مشتري مداري فعاليت دارد و رضايت مشتريان را مهمترين اصل براي خود قرار داده است.

نمايندگي تعمير يخچال دوو در كرج و حومه

شركت دوو الكترونيك يكي از شركت هاي اقماري گروه دوو به شمار مي آيد كه فعاليت خود را از سال ۱۹۷۱ در صنعت لوازم خانگي آغاز نمود. از دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگي دوو در بازارهاي بين المللي ياد مي شود.

دوو در حال حاضر، افزون در اختيار داشتن كارخانه هاي بزرگ توليدي در كره جنوبي داراي سايت هاي توليدي پيشرفته در گستره جهان و كشورهاي مختلف از جمله مكزيك، اسپانيا، لهستان، مالزي،چين، ويتنام و … مي باشد كه خود نشان از قدرت رقابتي برند و محصولات دوو الكترونيك در گستره جهان دارد.

تعميرات يخچال جنرال الكتريك در كرج

خدمات ما در زمينه تعميرات انواع يخچال فريزر جنرال الكتريك در كرج شامل يخچال فريزر دوقلو جنرال الكتريك ،يخچال تك جنرال الكتريك ،فريزر تك جنرال الكتريك ،يخچال سايد باي سايد جنرال الكتريك در استان البرز ميباشد بعضي از خدمات ما در تعميرگاه مركزي يخچال جنرال الكتريك در كرج

  • نصب و راه اندازي يخچال فريزر
  • تعويض فيلتر تصفيه آب سايد
  • تعويض موتور يخچال فريزر
  • تعمير برد الكترونيكي يخچال و سايد
  • رفع بوي بد يخچال فريزر
  • رفع آبريزي يخچال و سايد
  • تعويض لاستيك دور درب يخچال و غيره…
خدمات پس از فروش يخچال جنرال الكتريك در كرج

با در دست داشتن كارت گارانتي يخچال جنرال الكتريك ، اگر به تازگي يخچال فريزر يا سايد باي سايد شما نصب شده و تاريخ ضمانت آن پايان نيافته ميتوانيد با تماس با شماره تلفن هاي نمايندگي رسمي تعمير يخچال جنرال الكتريك در كرج روي ضمانت نامه از خدمات پس از فروش يخچال جنرال الكتريك در كرج استفاده كنيد ،ولي اگر به هردليل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و يا پايان تاريخ گارانتي نميتوانيد از خدمات پس از فروش يخچال جنرال الكتريك در استان البرز استفاده كنيد ميتوانيد با تماس با يكي از چند تعميرگاه يخچال جنرال الكتريك در كرج از خدمات تعميرات يخچال فريزر و سايد باي سايد بهره مند شويد.

چرا تعميرگاه مركزي كرج را براي تعميرات يخچال جنرال الكتريك خود انتخاب كنيم ؟
  1. تمامي تكنسين هاي ما داراي تخصص ،تجربه و سابقه بالا در نمايندگي تعمير يخچال جنرال الكتريك هستند.
  2. قطعات مصرف شده در نمايندگي تعميرات يخچال جنرال الكتريك همگي اورجينال و داراي ضمانت مي باشند.
  3. خدمات پس ار فروش يخچال جنرال الكتريك كرج براي آسودگي شما ، تاريخ و زمان تعميرات يخچال را توسط شما تعيين مي كند.
  4. ما در نمايندگي تعميرات يخچال جنرال الكتريك خدمات تعمير و سرويس يخچال فريزر را شش ماه ضمانت ميكنيم.

براي اطلاعات بيشتر به سايت تعميرات كرج مراجعه كنيد.